Skip to content

24/04/2020 News

ТАЗИ ПРОЛЕТ ТОТАЛ С НОВА ВИЗИЯ НА ПАЗАРА

ТАЗИ ПРОЛЕТ ТОТАЛ С НОВА ВИЗИЯ НА ПАЗАРА

 

Тази пролет Тотал представя на пазара нова опаковка на цялата гама масла Тотал и Елф. В нея ще откриете нови цветове, нови етикети и по-ергономичен дизайн.

Но промените не са само дизайнерски, новата опаковка допринася към амбицията на Групата да да намали влиянието върху околната среда. Новата бутилка е по-лека и ще предотврати отделянето на 9 500 тона СО2 емисии*  годишно, което е възможно благодарение на оптимизирането на използваните суровини за производство на изцяло новите бутилки.

*изчислени на базата на обеми и ADEME коефициент на преобразуване на CO2.

Защо нова бутилка?

Защото е по-практична и удобна. Бутилката съдържа детайли, които да Ви ориентират във Вашия избор от пръв поглед, благодарение на цветното кодиране (Платина за най-високия клас, Сребро за средния и Бронз за продукти от основния клас).

Етикетът наподобяващ таблото на автомобил показва ясно и четливо вискозитета и одобренията на производителя. Но това е само част от информацията, която може да откриете на етикета. За да гарантираме качеството на нашите продукти на етикета ще откриете QR код, с който всеки потребител може да потвърди мигновенно автентичността на продукта.

Новият дизайн предлага по-ергономична дръжка, която улеснява хващането и пренасянето на бутилката. Капачката също е функционално преработена, за да се улесни доливането или подмяната на маслото във вашия автомобил. 

You must accept Social Network cookies to view this video.
Settings